VRÁTENIE, VÝMENA A REKLAMÁCIA

Objednali ste šperk, ale nesedia Vám? Nesplnili Vaše očakávania a chcete ich vrátiť, vymeniť alebo reklamovať? Poradíme Vám, ako na to.

Vyberte si, čo Vás zaujíma:

Radi všetko vyriešime k Vašej spokojnosti. V prípade otázok sa na nás neváhajte obrátiť, radi Vám poradíme. Kontaktujte nás na e-mailovej adrese: eshop@lillianvassago.sk


 

VRÁTENIE ŠPERKU

Všetok tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia zásielky.

Podmienky pre vrátenie tovaru: tovar na sebe nesmie javiť žiadne známky nosenia, opotrebenia, používania alebo technického poškodenia. Tovar by mal byť vrátený kompletný, v pôvodnom stave, najlepšie v originálnom obale. V opačnom prípade je možné vrátenú čiastku adekvátne ponížiť. V prípade, že bol vrátený tovar dodaný s darčekom zadarmo, prosíme o vrátenie kompletu (darček je viazaný k zakúpenému tovaru).

Majte prosím na pamäti, že tovar zaslaný na dobierku nebude prijatý. Rovnako náklady spojené s vrátením tovaru znáša výlučne kupujúci.

Tovar starostlivo zabaľte a pošlite na adresu: Lillian Vassago s.r.o., Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň. Môžete tiež využiť možnosť zvozu prostredníctvom dopravcu GLS a to rovno pri vyplňovaní online formulára.

Upozorňujeme, že balík musí byť zaslaný na adresu, nie na pobočku alebo výdajné miesto dopravcov (Z-Box, Alzabox atď.). V takom prípade nebude zásielka prevzatá a tovar sa Vám vráti späť.

Nezabudnite prosím šperk dôkladne zabaliť, aby sa predišlo poškodeniu pri preprave a zásielku riadne poistiť (v prípade straty pri preprave potom máte nárok vymáhať od prepravcu spôsobenú škodu).

Prosíme, uschovajte si číslo odoslaného balíčka (pre prípad reklamácie, napr. ak by sa stratil).

Šperk nám môžete tiež osobne zaniesť na niektorú z našich kamenných predajní a naši kolegovia na pobočke Váš prípad zaregistrujú na mieste.

*Peniaze Vám budú vrátené prostredníctvom bankového prevodu a to najneskôr do 14 dní odo dňa obdržania zásielky na našom reklamačnom oddelení.

Vyplňte prosím ONLINE FORMULÁR alebo si stiahnite náš formulár na vrátenie tovaru.


 

VÝMENA ŠPERKU

Šperk Vám radi vymeníme do 30 dní od jeho prevzatia, za rovnaký model, alebo akýkoľvek iný šperk v rovnakej alebo vyššej hodnote. Lehota na vybavenie výmeny je približne 14 dní odo dňa prijatia zásielky na našom reklamačnom oddelení.

Podmienky výmeny tovaru: šperk tovaru na sebe nesmie javiť žiadne známky nosenia, opotrebovania, používania alebo technického poškodenia. Tovar by mal byť vrátený kompletný, v pôvodnom stave, najlepšie v originálnom obale. V opačnom prípade je možné vrátenú čiastku adekvátne ponížiť.

Pokiaľ Vami vybraný nový produkt bude drahší ako pôvodný, cenový rozdiel je možné uhradiť bankovým prevodom alebo na dobierku pri prevzatí tovaru.

Ak Vami vybraný nový produkt bude cenovo nižší ako pôvodný, bude Vám na hodnotu rozdielu vystavený poukaz s platnosťou 1 roka.

Majte prosím na pamäti, že tovar zaslaný na dobierku nebude prijatý. Rovnako náklady spojené s vrátením tovaru znáša výlučne kupujúci.

Tovar starostlivo zabaľte a pošlite na adresu: Lillian Vassago s.r.o., Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň. Môžete tiež využiť možnosť zvozu prostredníctvom dopravcu GLS a to rovno pri vyplňovaní online formulára.

Upozorňujeme, že balík musí byť zaslaný na adresu, nie na pobočku alebo výdajné miesto dopravcov (Z-Box, Alzabox atď.). V takom prípade nebude zásielka prevzatá a tovar sa Vám vráti späť.

Nezabudnite prosím šperk dôkladne zabaliť, aby sa predišlo poškodeniu pri preprave a zásielku riadne poistiť (v prípade straty pri preprave potom máte nárok vymáhať od prepravcu spôsobenú škodu).

Prosíme, uschovajte si číslo odoslaného balíčka (pre prípad reklamácie, napr. ak by sa stratil).

Šperk nám môžete tiež osobne zaniesť na niektorú z našich kamenných predajní a naši kolegovia na pobočke Váš prípad zaregistrujú na mieste. Naši kolegovia si od Vás šperk prevezmú a následne ho odovzdajú na príslušné oddelenie.

*Prosím berte na vedomie, že okamžitá výmena šperku, na predajni ani na našom výdajnom mieste, nie je možná.</ p>

Vyplňte prosím ONLINE FORMULAR alebo si stiahnite náš formulár na výmenu tovaru.


 

VÝMENA / ÚPRAVA PRSTENA

Zakúpili ste u nás, či dostali prsteň, ale jeho veľkosť Vám nevyhovuje? Radi Vám jeho veľkosť upravíme, prípadne že je prsteň nenosený, je možná aj jeho výmena. Prvá úprava veľkosti prsteňa, do 30 dní od zakúpenia, je úplne ZADARMO. V prípade, že je prsteň nenosený, vymeníme Vám ho za inú veľkosť.

Podmienky výmeny prsteňa: pre výmenu na sebe prsteň nesmie javiť žiadne známky nosenia, opotrebovania alebo známky technického poškodenia. Rozhodnutie o výmene či zlatníckej úprave je úplne na predávajúcom. V prípade, že bol šperk nosený alebo je jeho skladová dostupnosť záporná – bude Vám veľkosť prsteňa upravená našim šikovným zlatníkom.

Nemusíte sa ničoho báť, vďaka skúsenosti našich šikovných zlatníkov a najmodernejším pomôckam, nemá úprava veľkosti žiadny vplyv na kvalitu šperku. Radi Vám veľkosť upravíme presne na mieru. Napriek tomu odporúčame úpravu maximálne o 4 veľkosti. Avšak pokiaľ si prajete prsteň upraviť o viac veľkostí, radi s Vámi túto možnosť prekonzultujeme.

Bohužiaľ v niektorých prípadoch nie je úprava prsteňa možná, vzhľadom na presadenie väčšieho počtu kameňov v šine, atypické prevedenie obrúčky atď. V takom prípade Vás kontaktujú kolegovia zákazníckej starostlivosti s  ;návrhom alternatívneho riešenia.

Upozorňujeme však, že šperk, ktorý je upravený podľa požiadaviek zákazníka, už nie je možné vrátiť v rámci 14 dňovej lehoty, ani ho vymeniť a je potrebné ho uhradiť vopred, pretože sa jedná o úpravu na mieru.

Tovar starostlivo zabaľte a pošlite na adresu: Lillian Vassago s.r.o., Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň. Môžete tiež využiť možnosť zvozu prostredníctvom dopravcu GLS a to rovno pri vyplňovaní online formulára.

Upozorňujeme, že balík musí byť zaslaný na adresu, nie na pobočku alebo výdajné miesto dopravcov (Z-Box, Alzabox atď.). V takom prípade nebude zásielka prevzatá a tovar sa Vám vráti späť. Rovnako tovar zaslaný na dobierku nebude prijatý a náklady spojené so zaslaním tovaru znáša výlučne kupujúci.

Nezabudnite prosím šperk dôkladne zabaliť, aby sa predišlo poškodeniu pri preprave a zásielku riadne poistiť (v prípade straty pri preprave potom máte nárok vymáhať od prepravcu spôsobenú škodu).

Prosíme, uschovajte si číslo odoslaného balíčka (pre prípad reklamácie, napr. ak by sa stratil).

Šperk nám môžete tiež osobne zaniesť na niektorú z našich kamenných predajní a naši kolegovia na pobočke Váš prípad zaregistrujú na mieste. Naši kolegovia si od Vás šperk prevezmú a následne ho odovzdajú na príslušné oddelenie.

*Prosím berte na vedomie, že okamžitá výmena šperku, na predajni ani na našom výdajnom mieste, nie je možná.</ p>

Vyplňte prosím ONLINE FORMULAR alebo si stiahnite náš formulár na výmenu / úpravu veľkosti prsteňa.


 

REKLAMÁCIA ŠPERKU

Máte naše šperky, radi ich nosíte, avšak po nejakej dobe zisťujete, že nie je niečo v poriadku? Poradíme Vám, ako na to.

Zodpovednosť za vadu na tovare je platná 24 mesiacov od dátumu zakúpenia a vzťahuje sa na výrobné chyby šperkov. Naopak sa nevzťahuje na vady vzniknuté bežným opotrebovaním a ďalej na vady, ktoré vznikli vlastným zavinením či nevhodným zaobchádzaním.

Majte prosím na pamäti, že tovar zaslaný na dobierku nebude prijatý. Rovnako náklady spojené s vrátením tovaru znáša výlučne kupujúci. Avšak v prípade, že reklamácia bude uznaná, máte nárok na preplatenie nákladov na dopravu a to vo výške maximálne do 150 Sk.

Tovar starostlivo zabaľte a pošlite na adresu: Lillian Vassago s.r.o., Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň. Môžete tiež využiť možnosť zvozu prostredníctvom dopravcu GLS a to rovno pri vyplňovaní online formulára.

Upozorňujeme, že balík musí byť zaslaný na adresu, nie na pobočku alebo výdajné miesto dopravcov (Z-Box, Alzabox atď.). V takom prípade nebude zásielka prevzatá a tovar sa Vám vráti späť.

Nezabudnite prosím šperk dôkladne zabaliť, aby sa predišlo poškodeniu pri preprave a zásielku riadne poistiť (v prípade straty pri preprave potom máte nárok vymáhať od prepravcu spôsobenú škodu).

Prosíme, uschovajte si číslo odoslaného balíčka (pre prípad reklamácie, napr. ak by sa stratil).

Šperk nám môžete tiež osobne zaniesť na niektorú z našich kamenných predajní a naši kolegovia na pobočke Váš prípad zaregistrujú na mieste. Naši kolegovia si od Vás šperk prevezmú a následne ho odovzdajú na reklamačné oddelenie.

Akonáhle k nám reklamovaný šperk dorazí, do 30 dní obdržíte naše vyjadrenie. V prípade, že bude reklamácia uznaná, šperk Vám opravíme, vymeníme alebo zašleme nový, záleží na konkrétnej vade produktu.

Ak reklamácia uznaná nebude, budeme Vás kontaktovať o možnostiach opravy šperku v rámci platenej opravy alebo Vám ponúkneme alternatívne riešenie. Rovnako tak Vás budeme kontaktovať v prípade, že reklamáciu nebudeme môcť vyriešiť Vami požadovaným spôsobom (napr. oprava nebude vzhľadom na povahu závady možná).

Vyplňte prosím ONLINE FORMULAR alebo si stiahnite náš reklamačný formulár.


 

ONLINE FORMULARE

 


 

FORMULÁRE NA STIAHNUTIE

Po zakliknutí sa formulár automaticky stiahne do Vášho zariadenia, vo formáte .docx. Formulár môžete vyplniť rovno elektronicky alebo až po jeho vytlačení.


 

Máte akékoľvek ďalšie otázky k témam týkajúce sa vrátenia, výmeny či reklamácie? Napíšte nám, alebo zavolajte. Radi Vám zodpovieme Vaše otázky.

 eshop@lillianvassago.sk 
+421 911 490 710 (sme Vám k dispozícii od pondelka do piatku 9–16 hodín)