Časté otázky

VÝBER ŠPERKU

Vyberte si téma a klikněte na něj!

 

Ako zistím veľkosť prsteňa?

Veľkosť prsteňa ľahko zistíte hneď niekoľkými spôsobmi. Základnou otázkou však je, či má byť prsteň ako prekvapenie, alebo nie.

Všetky informácie zistíte v našom článku: Ako vybrať prsteň

Neviem určite, ktorú veľkosť prsteňa objednať. Je lepšie objednať menšie alebo väčšie?

U prsteňov, ktoré majú širokú šínu, odporúčame zvoliť väčšiu veľkosť. Naopak u jemných modelov je lepšie zvoliť menšie veľkosti.

Samozrejme pokiaľ Vám vybraná veľkosť nebude vyhovovať, je tu možnosť VÝMENY, ČI ÚPRAVY VEĽKOSTI. Prvá úprava veľkosti, do 30 dní od nákupu, je úplne zadarmo.

Máte na predajni rovnaké šperky ako na eshope?

Sortiment na eshope sa naozaj líši od sortimentu na našich kamenných predajniach. Avšak vďaka tomu Vám môžeme ponúknuť skutočne rozmanitý výber šperkov.

Neváhajte však navštíviť aj naše kamenné predajne, kde si môžete osobne prezrieť náš pestrý sortiment.

Majú šperky punc?

Áno, naša spoločnosť Lillian Vassago s.r.o., IČO: 02676133, je registrovaná na Puncovom úrade SR už od roku 2014. Všetok náš tovar je teda označené našou identifikačnou značkou a štátnym puncom podľa platného puncového Zákona.

Všetky informácie a odkazy nájdete na: Puncové značky.

Vyrábate šperky na zákazku?

Samozrejme! Hľadáte jedinečný šperk, ktorý bude odrazom vašej osobnosti? Alebo chcete urobiť radosť niekomu blízkemu a obdarovať ho klenotom, ktorého význam budete poznať len vy dvaja? Sme tu, aby sme Vám pomohli premeniť tieto sny na skutočnosť.

Viac informácií o zákazkovej výrobe nájdete na: Zákazková výroba šperkov

Môžem si šperk na predajni pred zaplatením vyskúšať?

Áno, samozrejme. Ak by ste si priali šperk pred zakúpením prezrieť či vyskúšať, môžete vytvoriť nezáväznú objednávku s osobným odberom na niektoré z našich kamenných predajní

Upozorňujeme však, že z bezpečnostného hľadiska, a tiež z hľadiska vyťaženosti kolegov z kamenných predajní, môžeme na pobočky zasielať na výber iba 3 kusy šperku.


OBJEDNANIE

Vyberte si tému a kliknite na ňu!

 

Aká je cena za dopravu?

Medzi ponúkanými dopravcami ponúkame aj dopravu zadarmo. Všetky informácie o doprave a platbe nájdete tu.

Ako môžem platiť?

Objednávku môžete uhradiť hneď niekoľkými spôsobmi: Vopred (online kartou, bankovým prevodom, prostredníctvom apple pay / google pay), na dobierku alebo v hotovosti / kartou pri prevzatí tovaru na našej kamennej predajni. 

Dostanem k zakúpenému šperku doklad o pravosti?

Áno! Ku každému zlatému, či striebornému šperku pridávame aj certifikát pravosti, ktorý zaručuje kvalitu a pravosť našich výrobkov. 

K šperkom s briliantmi a prírodnými drahokamami prikladáme tiež certifikát s údajmi o kameni: kód výrobku, rýdzosť, váha, karáty, farba a kvalita kameňa, fotografie šperku .

Šperky môžu byť skvelým darčekom pre Vašich blízkych. Obdarovaný tak dostane k šperku doklad o jeho pravosti bez toho, aby musel vidieť faktúru.

Dostanem k šperku krabičku?

Samozrejme! Šperky, po dôkladnej kontrole a doleštení, vkladáme do vkusných čiernych škatuliek s polstrovaním, na vršku ktorých je naše logo Lillian Vassago v zlatom prevedení. S tým všetkým Vám do zásielky pribalíme aj darčekovú tašku v rovnakom dizajne, ako je krabička a certifikát o pravosti zlata / kameňa.

Viac informácií a fotografie o balení šperkov sa dozviete na našom blogu: Ako balíme naše šperky?

Ako zruším objednávku?

Potrebujete stornovať Vašu objednávku alebo vykonať menšiu zmenu ako zmenu spôsobu platby, adresy a pod.? Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu na eshop@lillianvassago.sk.


VRÁTENIE A REKLAMÁCIA

Vyberte si tému a kliknite na ňu!

 

Dokedy môžem šperk reklamovať?

Zodpovednosť za vadu na tovare je platná 24 mesiacov od dátumu zakúpenia a vzťahuje sa na výrobné chyby šperkov. Naopak sa nevzťahuje na vady vzniknuté bežným opotrebovaním a ďalej na vady, ktoré vznikli vlastným zavinením či nevhodným zaobchádzaním.

Pri nosení šperkov je potrebné dbať na správne zaobchádzanie. Zlato aj striebro sú mäkké kovy, preto je potrebné ich dávať dole pri činnostiach, u ktorých hrozí ich mechanické poškodenie (napr. šport, práca na záhrade, manipulácia s čistiacimi prostriedkami, atď.).

Môžem pri nákupe na vašom e-shope tovaru vrátiť? 

Tovar, bez akýchkoľvek známok nosenia či poškodenia, zakúpený prostredníctvom nášho internetového obchodu môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky,   podľa zákona č. 89/2012 Zb. občiansky zákonník.  Túto lehotu máme uvedenú aj v našich obchodných podmienkach.

Informácie a podmienky o vrátení nájdete na: Výmena, vrátenie a reklamácie

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Peniaze Vám vrátime najneskôr do 14 dní od chvíle, keď šperk dorazí na našom reklamačné oddelení.

Ako postupovať, keď chcem šperk reklamovať?

Šperk nám môžete zaslať alebo nám ho môžete osobne zaniesť na niektorú z našich kamenných predajní. Naši kolegovia si od Vás šperk prevezmú a následne ho odovzdajú na oddelenie. Váš prípad rovno zaregistrujú na mieste.

Akonáhle bude reklamovaný šperk odovzdaný reklamačnému oddeleniu, zašleme Vám informačný email. Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní od prijatia šperku na reklamačnom oddelení. 

Ako na reklamáciu šperku nájdete na: Výmena, vrátenie a reklamácia

Je možné šperk vymeniť na kamennej predajni ?

Bohužiaľ nie je. Šperky zakúpené prostredníctvom internetového obchodu musia prejsť cez naše reklamačné oddelenie. Šperk nám však môžete osobne odovzdať na niektorú z našich kamenných predajní. Naši kolegovia si od Vás šperk prevezmú a následne ho odovzdajú na príslušné oddelenie. Váš prípad rovno zaregistrujú na mieste.

Môžem šperk vymeniť aj po 14 dňovej lehote?

Šperk Vám radi vymeníme za iný produkt z nášho eshopu v rovnakej či vyššej hodnote do 30 dní od jeho zakúpenia. Upozorňujeme však, že šperk musí byť nenosený. V opačnom prípade Vám môže byť účtovaný poplatok za čistenie.

Ako na výmenu šperku nájdete na: Výmena, vrátenie a reklamácia


SERVIS ŠPERKU A INÉ OTÁZKY

Vyberte si tému a kliknite na ňu!

 

Je možné veľkosť prstienka dodatočne upraviť/ vymeniť?

Zaiste. Vieme, že vybrať tú správnu veľkosť prstienka po internete je náročná úloha. Pokiaľ zistíte, že Vám veľkosť prstienka nevyhovuje, neváhajte sa na nás obrátiť. Radi Vám veľkosť dodatočne vymenia, či upravíme.

Prvá úprava veľkosti prsteňa, do 30 dní od zakúpenia, je úplne ZADARMO.

Viac informácií o postupe a podmienkach pre výmenu / úpravu veľkosti prsteňa nájdete na: Výmena, vrátenie a reklamácia

Môžem si nechať šperk upraviť inde?

Šperk samozrejme môžete nechať opraviť v inom zlatníctve. Avšak vo chvíli, keď je na šperku prevedený zásah iným odborníkom/zlatníkom, než odborníkom  vykonávajúce služby v rámci našej spoločnosti Lillian Vassago s.r.o., zaniká možnosť reklamácie šperku - ďalšie reklamácie už budú posudzované s ohľadom na úpravu a zásah na šperku od 3. osoby.

Je to z toho dôvodu, že opravy / úpravy šperku môžu ovplyvniť jeho vlastnosti a stálosť materiálu a vedú k nevratným zmenám. Pokiaľ nevieme, čo presne bolo so šperkom vykonávané a akými technológiami a postupmi boli opravy vedené, tak pri ďalších reklamáciách už nemožno jasne určiť, či sa jedná o výrobnú vadu, alebo či je vada spôsobená v dôsledku predchádzajúceho zásahu zlatníka.

Niektoré opravy môžu byť navyše vedené neodborne alebo nemusia byť brané do úvahy prevedenie modelu (stavba, sila materiálu, zložitosť vzoru, apod.).

Ako sa správne starať o šperky?

Zlato aj striebro sú mäkké kovy, preto treba sa o šperky starať a pri ich nosení dbať na správne zaobchádzanie. Čomu kedy šperk nenosiť a čomu sa vyhýbať nájdete aj na faktúre k zakúpenému šperku.

  • Šperky nenoste pri športe, v prašnom prostredí av prostredí s agresívnymi výparmi.
  • Prírodné kamene, napr. koraly, perly, mušle, slonovina zásadne nesmú prísť do styku s kyselinou, lúhy alebo teplotou nad 80 stupňov Celzia.
  • Šperky, v ktorých sú kamienky a krištáľy vsadené v kyte, nesmú prísť do styku s vodou.
  • Strieborné šperky reagujú na najrôznejšie chemické prostredie svojim sčernením (oxidáciou). Nejedná sa v tomto prípade o vadu výrobku, ale o úplne prirodzenú vlastnosť striebra – preto šperky odkladajte pri praní, umývaní riadu a pod.
  • So šperkami je nutné zaobchádzať opatrne, aby nedochádzalo k deformáciám – tieto treba len drobné deformácie potom majú vážne dopady na štruktúru celého šperku alebo na uchytenie kameňov, ktoré môžu vypadávať.
  • Príležitostne šperky vyleštite jemnou handričkou - pomôžete tak zachovať trblietavý vzhľad.

 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Neváhajte sa na nás obrátiť, prostredníctvom formulára, emailu, či telefonicky! Radi Vám poradíme. 

eshop@lillianvassago.sk 
+420 911 490 710 (jsme Vám k dispozícii od pondelka do piatku 9–16 hodín )

 

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole: